وبینار روش‌های تحقیق کیفی با تمرکز بر راهبرد نظریه داده بنیاد کوربین و اشتراوس نسخه چهارم

teacher webinar image

اسماعیل محمدی

مدرس
خرید بلیط وبینار
25 تیر تا 19 تیر
جلسات وبینار
جلسه اول
یکشنبه, 13 تیر 1400 ساعت 13:57
جلسه دوم
جمعه, 18 تیر 1400 ساعت 13:59
جلسه سوم
شنبه, 19 تیر 1400 ساعت 14:00
جلسه چهارم
یکشنبه, 20 تیر 1400 ساعت 14:00
سرفصل ها

1. مقدمه و معرفی نظریه داده بنیاد اشتراوس

1.1. ایده و زمینه

2.1. مبانی نظری نظریه داده بنیاد کوربین و اشتراوس

3.1. ملاحظات کاربردی برای شروع

4.1. مقدمه‌ای بر تحلیل

5.1. راهبردهای تحلیل داده‌های کمی

6.1. یادآورها و طرح واره‌ها

7.1. نمونه‌گیری نظری

8.1. زمینه

9.1. فرآیند

10.1. تکنیک‌های حصول ادغام نظری

11.1. استفاده از برنامه‌های کامپیوتری برای تحلیل داده‌های کمی

2. اجرای پژوهش

1.2. کدگذاری باز(شناسایی مفاهیم)

2.2. توسعه مفاهیم در قالب ویژگی‌ها و ابعاد

3.2. تحلیل داده در زمینه

4.2. جاری ساختن فرایند در تحلیل

5.2. ادغام و یکپارچه‌سازی مقولات

3. اتمام پروژه تحقیقاتی

1.3. نوشتن تز، مونوگراف، پایان نامه و ارائه شفاهی در خصوص پژوهش

2.3. معیارهای ارزشیابی و اعتبار سنجی پژوهش

3.3. پرسش و پاسخ

webinar image banner

توضیحات وبینار

انتخاب موضوع و روش تحقیق مناسب در تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بخش‌های تحقیقات بازاریابی و تحقیق و توسعه از جمله چالش‌های بزرگ انجام  پژوهش‌های صحیح، با کیفیت، معتبر و در زمان مناسب است؛ تا جایی که زمان زیادی از دانشجویان (یا کارشناسان و مدیران تحقیقات سازمانها) برای انتخاب موضوع و روش تحقیق مناسب و پس از آن در درک روش تحقیق انتخابی و انجام صحیح فرآیند تحقیق(با توجه به نو بودن روش‌های تحقیق کیفی، پیچیدگی و وابستگی کیفیت پژوهش به دانش و مهارت و تحلیل پژوهشگر) مصروف می‌گردد و بدین ترتیب علاوه بر از دست دادن فرصت‌های تحصیلی و شغلی و بازار، بار روانی سنگینی بر دانشجویان و کارشناسان پژوهشی تحمیل می‌گردد؛ بنابراین برای کمک به دانشجویان علاقه مند به انجام روش‌های تحقیق کیفی، در این وبینار  نظریه داده بنیاد بویژه نظریه داده بنیاد کوربین و اشتراوس بعنوان رویکردی جدید، نوآورانه و عملگرا به پژوهش، بعنوان یکی از رویکردها یا راهبردهای تحقیق کیفی که به دلیل کاربرد وسیع و ویژه در توسعه مدل و نظریه پردازی، بسیار مورد توجه پژوهشگران خارجی و داخلی قرار داشته است، به شکل ساده و کاربردی ارائه خواهد شد. 

مخاطبین وبیبنار

انتخاب موضوع و روش تحقیق مناسب در تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بخش‌های تحقیقات بازاریابی و تحقیق و توسعه از جمله چالش‌های بزرگ انجام  پژوهش‌های صحیح، با کیفیت، معتبر و در زمان مناسب است؛ تا جایی که زمان زیادی از دانشجویان (یا کارشناسان و مدیران تحقیقات سازمانها) برای انتخاب موضوع و روش تحقیق مناسب و پس از آن در درک روش تحقیق انتخابی و انجام صحیح فرآیند 

وبینار های پیشنهادی

webinar image

وبینار رابطه جنسی در دوران دوستی :...

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها...
webinar image

وبینار دختر شاد امروز مادر موفق فر...

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها...
webinar image

وبینار روش‌های تحقیق کیفی با تمرکز...

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها...
webinar image

وبینار راه و رسم شادی و پولدارشدن

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها...
webinar image

وبینار کشف خودِماهَم ( سانس 4 در 1...

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها...
webinar image

وبینار گرداب همگانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها...

خرید بلیط

وبینار روش‌های تحقیق کیفی با ت...

زمان برگزاری

جمعه, 25 تیر 1400 تا شنبه, 19 تیر 1400

قیمت

رایگان

تخفیف

{{ formatPrice(priceDiscount) }} تومان

مالیات

{{ formatPrice(tax) }} درصد تومان

مبلغ قابل پرداخت

{{ formatPrice(sumPrice) }} 0 تومان
webinar image banner
امکانات : {{ item.name }} ،
{{ item.title }}
{{ webinar.meeting[index] }} ، ساعت {{ item.timeStart }} تا {{ item.timeEnd }}

هنوز محتوایی بارگذاری نشده است

عدم وجود محتوا